bildisar

Jag tänkte lägga ut några bilder dårå.


Jag var ju i fjällena förra helgen. Hade inte så många bilder därifrån, menmen. Alva åkte slalom för första gången iaf. Duktig tjej!

Pappa i mitt blivande rum.


Vi har målat tak och lister, och tapetsera den här väggen. (:


Jag har kommit på att mitt löshår passar med min hårfärg just nu. Det gillar vi!


Tummenupp!


Eftersom det var så HÄRLIGT väder idag åkte vi en sväng till sidsjön och grillade och så. Mycket trevligt (:

JAja, nu sitter jag och bror min och lyssnar på musik. Men klockan börjar bli mycket nu, så jag ska snart gå och lägga mig. För jag är JÄTTEteTRÖTTT!

Imorgon ska jag följa med Ellinor på Buddy Holly i Timrå. Då ska man få se Brolle vettu. Lyckos mig, jag vet! D::D

GODNATT







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0