Detta fält måste fyllas i

Just nu sitter Alva i mitt knä och ville vara med och bestämma vad jag skulle skriva. Först sa hon: hmm... skriv vad du känner. Men sen sa hon att jag skulle skrva vad jag ville ha och vart jag bodde, haha. Så jag gör väl det.

Jag känner mig: uttråkad..

Jag vill ha:
TV
dator
filmeeeer
klädeeeer
skooor
systemkamera
kamera
mobil

Jag bor: i Målsta, så det är bara att komma hit med det jag vill ha! (Y)

JAJAA, jag ska snart på träning.. jag kom inte ihåg vad jag bokade men det är kl.11.45. Så det ska bli sköntdet.
Ikväll åker jag till pappa. Och imorrn åker KANSKE jag och Frida till stockholm över dagen! Vi får se. Vi kansek sparar pengarna till USA-resan istället. :D

HEJSÅ



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0