Hallelujah

Iförrgår var jag med Elinpelin. Det börjar bli lite av en vana nu! hehe. Först var vi på birsta och blev pank bådå två. Jag köpte en jeansjacka, skor, en bustier, och ett par solglasögon. Vi kom hem runt 8 och då gick vi och mötte Victor, Erik, Jonas och Tom. Vi gick hem till Victor  och det slutade med att vi tillbringade natten där..Det var inte skönt att sova där.. Jag fick sova i en litenliten fåtölj. Nu är hela min rygg trasig. igen. bajssss. moget. ja, ellerhur... Iallafall så såg vi typ bara på film. YESMAN och YEAR ONE.

Igår sov Elin hos mig, och idag gick vi i skolan till 12 bara! Jätteskönt. Så Jag har bara legat och tittat på tv och sovit lite nu efter skolan (Y)




De här skorna fast vita, hittade ingenbild på dom. 




Bustier


Jag hittade ingen bild på jeansjackan eller solglasögonen heller.. Dåligt.
Får se om jag lägger ut några egna bilder på allt någon annan dag.

Nej, nu ska jag gå och göra iordning mig för träning.
Hejdå, vi hörs




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0