Jaaaaaa

Hej.

Idag åkte jag, pappa, Linda och Sebastian till något ställe där man fick prova skidskytte. Hehhe, jag träffade all 5 .. hmm.. prickar, eller vad man kallar det, på 5 skott! WHOOOHOOO. Så nu måste jag ju nästan börja med skidskytte.

Sedan åkte vi till farmor och farfar, och nu sitter jag här hos dom. Vi har nyss fått mat, och snart lär vi bli bjudna på fika, det blir man alltid om man är hos farmor!  MEn jag klagar inte.. :D






Detta hade jag fått hem på brevlådan idag, för att jag hade prenuemienoenieerat (?? ) på tidningen Glamour. :)



Kommentarer
Postat av: ellinor

prenumerera ;)

2010-03-22 @ 15:59:42
URL: http://illdropaline.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0