Standing ovations

HEj min kära läsare! <3333

Jag kom precis hem från skolan. Jag känner mig friskaree just nu iallafall så imorrn ska jag också på skolan, även om jag hade tänkt vara lat och stanna hemma. MEn vi ska ju få chokladmousse på franskan, då är det ju klart jag måste gå ;o (åhhhh, elin varför är vi så fetaaaa?`)  Mat är verkligen rätt sätt att locka mig.. Menm är man fet så är man!

Jag måste bara visa min nya bikini också! hohoh


En annan sak.. Mitt rum hos far min är färdigtapetserat!!! WIHHOOo


Och för dom som indte dvet hur et såg ut förut:

Hahah, så det är ju lite skilland kan man säga!

jaja, HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vet inte :( känns väl bäst att säga att man är född sån....

2010-03-18 @ 18:29:17
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0