Gästblogg av Angelicas favorit

Anki,  vi har känt varandra i 10 år nu! Helt sjukt egentligen.. Jag kommer nog aldrig glömma surblickarna vi gav varandra där på Bällstavägen första gången vi träffades. Du är nog den personen som jag har gjort mest saker med, under sån otroligt lång tid.  Uppträda på "småstjärnorna", hamsterklubben, hä sopa på golvet och åka i full fart över hela rummet så man får fullt med röda prickar överallt(och en väldigt sur pappa), sena kvällar, spelat in störda videos, legat i en säng och tittat på film 20 timmar i sträck, grinat till alla fina/sorgliga filmer som vi älskar osvosvosv!


Vi kan inte visa kärlek när vi är med varandra, dock. Vi skrattar oftast åt varandra, inte med. Vi jävlas in i det sista och njuter när vi ser att det funkar. Men innerst inne vet jag att vi tycker om varandra, vi borde göra det iallafall! Annars skulle vi aldrig orka sitta ihop så pass mycket som vi gör 8)
Det roliga med att ha känt dig så pass länge är att jag vet vad du känner när du gör ett visst ansiktsuttyck, jag vet hur du fungerar i vissa situationer och jag vet hur mycket du bryr dig om alla runt omkring dig. Du är så ärlig rakt igenom och du är värd allt i hela världen.

Jag hoppas att vi håller ihop hela livet, jag längtar tills jag får se dina fula barn och din feta man. Har du tur kanske jag bjuder över dig till min lyxvilla på en kopp kaffe varje torsdag för att komma ikapp allt skvaller vi missat. Jaja, du är den finaste Angelican som finns och jag kärlekar dig! ♥




Jag älskar våran skönhet på den sista bilden..Oslagbart!
/ Den bästa människan Angelica någonsin känt! (=elin falk)


Kommentarer
Postat av: ankaan

Åh. Vad fint skrivet! Det är ju nästan så jag blir lite rörd :') HAHA, det är ju helt sant att vi inte visar kärlek när vi är med varandra. Vår vanligaste fras är väl typ "ÅH VAD ARG JAG BLIR PÅ DIG". Hehe, men vi tycker om varandra ändå, det VET jag! Annars skulle vi INTE orka med att vara med varandra så ofta som vi är. Men jag kan väl passa på att vis alite kärlek nudå: Jag kärlekar dig också!<3

2010-09-23 @ 11:17:47
URL: http://angelicape.blogg.se/
Postat av: eeelliin

hihihi jaaaaaa men vi blir ju så lätt sura på varandra också, MEN VÅR HUMOR ÄR INTE ATT LEKA MED!!!!!!! den delar vi på ;);););) hahaah ååh vi är så rooliii!!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-23 @ 11:21:24
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: ankaan

HAHHAHA. det är sant det!!! VI kan verkligen ASGRAVA åt samma sak hur länge sak som helst, för att sen säga "Vad var det som var kul med det här egentligen..?". HAha

2010-09-23 @ 11:28:36
URL: http://angelicape.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0