Hejhej hemskt mycket hej

I fredags blev det en väldigt spontankväll. Vi åkte till Lisa Selin och hade en riktigt kul kväll! Kicki kom dit en stund och det slutade med att jag sov hos henne. Och tolka inte det där på fel sätt nu!!

Igår gick jag och min kära vän Frida på bio. Black swan. Se den om ni vill bli psykade.

Efter bio skulle jag i alla fall gå till busshållplatsen och Frida skulle gå hem. Vi sa hejdå och jag börjar gå ne rmot navet. När jag är halvvägsframme kommer jag på att min väska är kvar på bion, med pengar och allt, så jag går upp till bio igen men allt är öde. Inte en enda människa var kvar och det var låst. Balle. Tänkte jag. Så jag gick till hotellet bredvid och dom försökte hjälpa mig, dock tog det bara tid och jag fick ingen hjälp. Så jag missade bussen och fick inte tillbaka min väska. Kult liv. Mammmmi fick i alla fall hämta mig, men det tog ju ett tag så jag gick runt på stan och kände mig psykad av filmen. Trevlig lördagskväll.


Kommentarer
Postat av: frida

Men angelica varför ringde du inte!!!! :O ;)

kram

2011-03-13 @ 15:40:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0