I dance on my own

Det var riktigt kul att jobba ikväll! Jag tycker att det gick bra, och det flesta gästarna verkade uppskatta att vi var där. Hehe. Det slutade med att vi fick fribiljetter till andra chansen  i sista sekund och vi kände att vi inte kunde vara otrevliga och tacka nej. Jag menar, det var ju ändå värt 1200kr! (Det skulle man ju aldrig betala själv för att gå på melodifestivalen). Jag tycker det var otroligt snällt av dom!

Iallafall tyckte jag att daniel var en av de bästa i kväll, så det var ju tur att han gick vidare! I övrigt var kvällen riktigt bra, som slutade med att vi fick ta taxin hem till kicki för att det inte gick nån buss hit på några timmar. Så nu sitter vi här, käkar karra och ska väl snart bege oss uppåt för att dega i soffan innan vi lägger oss.


söt kille. haha

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0