Soppa

Tjenare! VAd görzz? Jag sitter hemma och har nyss sett reprisen på damernas sprintstafett nu! BRAAA TEJEJOOOR! Guldguldguld.

Idag har vi haft musik hela dagen, så det känns somom det gick väldigt fort. Finväder har det varit också. Fast jag tror att jag är den enda som inte är häppi. Hatar att känna mig som ett emo. Jobbigt är det. Men nuska man fokusera på det positiva! Jag har mer pengar än vad jag brukar ha, även fast jag köpte dyr jacka igår. Jag ska få jobba lite i helgen. Jag ska snart få äta!! Det är nog det bästa. Och dessutom är det ju sportlov snart. Kult


Jag saknar min cam.

Kommentarer
Postat av: emson

snygganki vettu!:)

2011-03-06 @ 22:30:37
URL: http://eemmanb.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0