Men jag ser att du ler, och jag tror att du tvivlar

Godkväll. Hade lite bråttom att skriva förrut, så hann inte riktigt skriva allt spännade som har hänt idag! (okej, nu fick jag det att låta mer spännande än det var...) Jag åkte till skolan för att ha matte, hade dock matteboken hemma så det gick ju inte särskilt bra. Sedan fick jag ett sms av pappa som undrade om jag ville luncha med honom, och det ville jag såklart så vi åkte ner på Bite Line och åt hur mycket pizza som helst.

När vi var klar var det lite mer än en timme till min körlektion, så jag gick till ego där jag tränade en stund. Kändes kanon att vara där igen, det var ju allt för länge sedan nu känner jag.

Har även fixat och trixat nere på mitt rum idag, fick hjälp av min kära vän Amanda, så jag hade tänkt visa en bild. MEN det får jag ta en annan dag för nu måste jag sova. Godnatt.












Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0