We all need somebody we can turn to

Ligger i skrivande läge på Ellinors soffa och lyssnar på Hanson, medan hon klickar runt på datorn. Har sovit här och vi har i princip målat hela natten. Jag kom på att jag ville måla på en gitarr, så det tog jag och gjorde också. Det att skönt att få tankarna på annat för ett tag. Målade en träfärgad gitarr helsvart, och sedan målade jag dit Chuck Berry, eftersom jag hade tänkt ge bort den till min kära farfar som fyllde år här för några veckor sedan, och Chuck är en av farfars stora idoler. Så jag hoppas han blir nöjd!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annis

FIN!!

Du borde även skriva en memoar av dina rubriker.. Himla vackert/poetiskt/gripande!!!

(Hänvisar till le meny on höger)

2012-11-20 @ 22:13:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0