090319

hola amigos!
Nu har jag nyss kommit hem från kalas hos max och amanda. Där fick vi lite fika och jag och amnda bestämde att vi ska på stan imorgon.
Jag har varit hos frida en stund förut också, vi gjorde lite smycken och sen skulle vi äta raggmunkar, och jag var jättesugen på det men precis när dom var klart ringde mamma och sa att dom skulle hämta mig då.. men jag hann slänga i mig en raggmunk ändå! mumsigt

JAa, sen har jag ju varit på friluftsdag idag. Frida kom och hämtade mig kvart i tio. När vi kom dit gick jag, isabelle, frida och emma runt sjön. Vi pratde om allt möjligt och blev förföljda av fyra äckliga gubbar som inte verkade särskilt nyktra.. Men iallafall så matade vi ankor vid en brugga också.Och det var inte lite ankor, typ235632984912st :O och dom var lite läskiga för dom gick upp från vattnet och kom mot en för att få lite bröd, uschabuscha..  Sedan var vi och åkte i pulkabacken med en massa småbarn också, hehe. det var kul det! 



Isabelle i bilen på väg till sidsjön


Emma försöker förklara hur hon hade spräckt stjärthålet :o haha x)


Isabelle är rädd för ankorna som bara kom närmare och närmare!


Jamen nu ska jag gå och äta något eftersom jag inte riktigt hann göra det hos frida :)
Hejdå!

/AngelicaPersson

Kommentarer
Postat av: EMANB

HAHA men anngelica:$ du får mig att framstå som jag vore snuskig nästan ju :o hehehehe;)

2009-03-19 @ 21:35:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0