090319

Godmorgon!
Idag ska vi till sidsjön med klassen, eller jaa, och en massa andra klasser så det blir nog rätt så många i backen. Fast jag ska inte åka. Jag har ju inga skider också är det inge kul att åka med skolan.. jag skulle bara skämma ut mig x) haha
iallfall ska vi vara där kl.10 så man fick lite sovmorgon för engångs skull. :) Frida ringde och väckte mig kl.8 efter som att min mobil är hos emma, så jag kunde inte ställa den. Så nu vet ni det! x) 
Sen har jag ätit lite frukost och titta på vakna med the voice, och nu ska jag gå och försöka hitta en mössa och ett par vamtar så att man inte fryser ihjäl idag. fast det kanske inte är så kallt ute.. det måste jag ockås kolla ..ahha



Efter sidsjön åker jag till Frida:) vi ska göra lite smycken eftersom det var ett tag sedan nu! Bara så att ni vet likssom! ;D

/AngelicaPersson

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0