090330

HejsanSvejsan!
Idag gick jag till kyrkan för att vara med på påskvandringen med konfirmationen. Vi spelade en teater om påsk för en massa 7åringar. hah, kul. Nästan alla pekade på våra replikpapper och nån satt och petade i nästan så det var lite svårt att hålla sig seriös och säga det man skulle säga, menmen det gick ju iallafall och efter 4 föreställningar (eller vad man ska kalla det) åkte vi tillbaka till matfors med bussen och åt på spice. Jag åt en hel pizza och nu sitter jag och är fortfarande mätt typ 4-5 timmar senare..mmmmmm

Efter pizzan åkte jag och isabelle till stan vid ett. tittade runt lite och isabelle köpte ett par solglasögon till mig eftersom hon var skyldig mig pengar, hihi tack så mycket isabelle! :)<3
Sen åkte vi hem typ halv 4 och nu sitter jag här och lyssnar på musik, sådet så!

jamen nu ska jag gå och göra läxer och sånt. kulkulkulkulkul


 
AngelicaPersson


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0