090318

Hejsanhoppsan allihopa =)
Nu har jag skaffat blogg igen, kul ellerhur? JAA!  och du kommer läsa den jämt ellerhur? JAA! okej, bra hurrrududu :)

Jag kan ju börja med att berätta att jag sitter och lyssnar på världensbästahanson nu! :) Dom är lika bra som vanligt.....
mmmbop ba doba dop ba dobop!!!!!!!!!  hihih, och jag vet att du också tycker om dom! ;D

Idag har jag varit i skolan och på konfirmation och efter det åkte jag och frida till birsta och var där i typ en kvart, sen åkte jag hem och märkte att ingen var hemma så jag gjorde lite nudlar och såg på how I met your mother. Efter det skulle jag egentligen ut och springa men jag hamnade här istället x) men jag ska faktiskt göra det snart.. trorjag. Kanske


FridaAngelicaPersson


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0