091104

HalliHallå!

Nu är jag hos emma och hjälper henne med SO:n, och snart ska jag på TRIM och träna yoga. För första gången, jag får väl se hur det går :)   Sen kanskejag sover här hos emma, men det får vi ockås se hur det blir. JAg kanske inte får för mor min.


Jag hann inte skriva klart innan yogan, men nu är jag klar iallafall. Det gick ganska bra men man märker ju hur ovig man är när gammtanterna viker sig dubbelt när man själv inte alls når till backen.. jaja.
Jag ska sova här hos emma också, mysig värre *tummenupp x3*

Nu ska jag fråga om jag får låna emmas dusch, och om man kanske kan få litelitelite mat att stoppa i magen??:)

PUsshej<3


En riktigt fin bild på emma och mig! (a)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0