091104

Hej Emma, Frida, Linda, AnnaB, och Isabelle!

åh, wow det blir ju fler och fler.. 5 läsaree!!! Snart har jag ju fler än kenza och dom där... JAaaa

aja, idag blev jag hemma.. Om jag kunde svära skulle jag skriva att jag hade så ***** ont i ryggen, det liksom liksom värker i längs hela ryggraden.. men det är väl inegn idé att jag skriver det för ni tror väl att jag inbillar mig ändå .. ;p
Dåligt att missa så mycket men istället ska jag göra två uppsatser här hemma idag, svenska och So. TRÅKDigt

Nä, nu ska jag lyssna på HAnson och börja med läxan.

Au revoir...............


Vad skulle jag göra utan Hanson... DÖÖÖD tror jag, litegrann iallafall


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0