091107

Hejpådigdu!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Pommes, quorn och B-sås! mumsmums
Efter maten ska jag nog till Isabelle, vi ska ut och RÖJA PÅ MATFORS, hehheohoaha, nejmen vi ska nog iallafall hitta på något trevligt. Men jag måset ta mig dit också, det blir nog så att jag tar bussen, man jag hatar att åka buss dessutom är det ASDYRT.. heh.

Det känns som om hela denna helg är förstörd på grund av mitt SO arbete, det är det ända jag tänkerpå, att det måset göras klart.. men i morse när jag hade gjort nästan allt, slog datorn av och hälften av arbetet försvannnnnnnn, aja.. nu ska jagförsöka att inet tänka mer på det, det är faktiskt lördag och då ska man inte tänka på skolan! 

hejså länge!


Och henne ska jag vara med ikväll!?   HJÄLP MIG

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0