091108

Nu är jag hos elin, anna är också här! Dom gör chips och dipp nu, och jag försöker att inte somna. hahha , men vi ska nog se en film, kommer somna innan den ens har börjat x)

aja, nu håller dom på ATT GÖR CHIPS OCH DIPP, oj caps lock men orkar inte skriva om.. :D    gud vad gott det ska bli iallafall med chips och det ;) mums mums!!!

Imorgon är det farsdag och då ska jag nog till farmor och farfar och så =) Måste köpa nått till far min, och skriva klart SO:n hsagfgjhdvcxbkjhdf hzu,m<fiyetUKJM, VCNX<MÏUOSA¨KJNBMZAHHHHHHHHHHHHHHHH,

HEHE, godnatt! <3



PUss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar :'DDD

2009-11-08 @ 20:05:20
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0