091109

hejsansvejsan!

Jag var hemma idag. Klockan 12 ringde mamma och frågade "jaha, är du istan nu eller?" ahhhh, nääää jag låg och sov. Jag skulle till en dietist kvart över 1 eller nått. Men min snälla morfar kom och hämtade mig! TAck till honom!! Jag mötte mamma och vi gick till dietisten, vi pratade en stund och nu ska äta rikigt! KAnske bli lite piggare hoppas jag (:

Snart ska jag på första luciaträningen, det ska bli lite kul!

Imorgon ska jag nog på skolan, kanskekanske och klockan halv4 ska jag till en naprapat (Vet ej hur det stavas) en kille som knäcker lite här och där i ryggen, jag får hoppas att det kanske blir lite bättre i ryggen av det. ''

hejdå, vi höres


Alva is the KING OF THE WORLD!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0