091031

hallihallå! =)

Nu var det ett tag sedan jag skrev nu ... heheh men synd för dig då frida! det är bara du som läser ;)

I går skulle ha halloween-middag hos emma, men så kunde vi inet vara där så då hamnade vi här då.. :) åhhh, ja vi såg först på idol men dom var så dåliga allihopa så vi slog på singstar, och det lät mycket bättre kan jag lova, tummenupp tummenupp.

Nu vill isabellorna att jag ska skriva en rad eller två om dom, de ligger just nu i min lillebrors säng, och enligt dom med illaluktande fötter och svettlöker... mmmm mumsigt! nää, nu säger isabelle N att det bara var isabelle P som luktade x) och isabelle P säger: amen, du ligger juh och tränar rumpan ;o  HAHHa, :)

jajaa, hejdå FRIDA!:) synd att du inet kunde komma förresten :) <3 seee youu soooon


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0