090906

hejhallå! :)
Jag glömde helt bort att jag skulle försöka skriva blogg igen, så det har inte blivit nått inlägg den här veckan.
 Men vad har hänt sen sistdå?  jooooo, jag har tagit hål i naaaveln! hihi, gud vad modig jag ärellerhur? Isabelle också, som gjorde det innan mig. Men jag sa till isabelle att hon inte fick säga nånting om hur ont det gjorde ochså, så när hon var klar sa hon typ att det inte gjorde så ont. Så jag intalade mig att att det inte skulle göra det heller. aah, iallafall så var det min tur och han ritade ut vart han skulle sätta piercingen och allt och sedan skulle han göara detdåå... han sa att det skulle ta mellan 4 och 6 sekunder att göra hålet och sätta dit piercingen och allt.    MEN det gjorde SÅÅÅ mycket ondare än vad jag hade trott och det kändes som han höll på att trycka igenom nålen i minst 15 sekunder!!!;OOAD;iashdutfrssdf   Och när det börjde göra mindre ont sa han att det var klart och jag andades uut, men dååå börjar han sätta in själva piercingencdgfcdkfasidy ONTONTONT! ajaaaa, nu är det gjort iallafall :) men jag kan ju säga att jag skulle aldrig göra om det!

Imorrn är det skola igen, det känns som om helgen har varit jättekort och jag inte riktigt fått sovit ut nåndag, jaja då kankse jag är så trött att jag går och lägger mig i tid ikväll istället :)

heeejdå!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0