090908

Tjenixen!
Idag har det varit en riktigt skön dag. Har bara haft fyra lektioner eller nånting och sedan slutade vi vid ett. Men då var det bara det att dett inte gick nån buss just då, och det var 1timme och en kvart kvar till nästa buss gick.. MEn då ringde jag till morfar, och snäll som han är kom han och hämtade mig så nu sitter jag här och skriver.

Snart måste jag gå och baka nånting också, eftersom jag ska stå i kiosken på sörforsvallen när tjejerna ska spela. Lycka till till dom!

Imorgon ska vi springa runt åsta med skolan.. hmm det heter ju nått speciellt men nu kan jag inte komma på vad? hmmmmmmmmmmmhgzxljhgfsalgydsu, justajaa SKOLJOGGEN! ;) heheh, aa iallfall så ska vi knäppa kort för matfors skolkatalog efter det också :o jobbigtjobbigt, aja.. Nu måste jag gå och baka nånting :)

hejdå!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0