090910

heeejpåådigduuu!!!

Just nu sitter jag hos emma och lyssnar på musik och planerar lite inför morgondagen! :) Jag har bjudit hem några tjejor på middag hemma hos far min. det blir nog trevligt det;)

Igår sprang vi ju skoljoggen, och jag sprang faktiskt :o inte hela varvet, men ändååå det är ju liksom över 8 kilometer!!  heh, men jag, isabelle och linnea sparng på 41 minuter och det tycker jag iallfall är asbra gjort ;)

Men nu ska jag vara med emma en stund innan jag åker hem till pappa igen! :)

hejdååååå!


sööötemmememmemememmeman! :)
*hjärta*

Kommentarer
Postat av: frida

Och du uppdaterar ju ofta ser man :P

2009-10-17 @ 16:03:30
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0