Legends of the fall

Idag var elin och jag och tvättade mopparna våra:) Skrollan och Rut är bra fina nu. FAST vi åkte grusväg hem så dom var inte fina så långe, menmen..
Nu är det bara 3DAGAR KVAR till ROM!! WHOOOHOO, vi kommer ju säkert inte få åka för askmolenen, men ändå. Man kan ju alltid hoppas att dom är borta då. HOPAPSHOAPPPASHOAOPAPS!

Ikväll ska jag gör slingor om mamma har tid, det hoppas vi blirbra. Jag vill inet blir gulhårig.. eller orangehårig.. Men bara därför kommer jag ju få det. ajaa.

Imorgon är det ju sista april för som dom inte vet det. Då ska vi gå HELAA skoldagen till kl.halv 4 ;o bara för att våran skola suger.. Sen åker jag hem och firar mamma och brorsebastian som har fyllt år, och vid 6tiden åker jag till Amanda och grillar med allatjejor! Det kommer bli superdupermegabra det!

Vi hörrrrrrres


JAG VILL ATT DET SKA BLI SOMMAR! OCH FREDAG! OCH MÅNDAGGGg

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0