Sometimes my mind plays tricks on me

Idag är sista dagen här i fjällen.. Tråkigt, men det ska ändå bli jätteskönt att komma hem! Jag måset bara säga, TACK ISABELLE för att jag fick följaa med. JAg har haft superduperkul <3
Vi har hafet det jättebra här uppe, finväder dom två första dagarna iallafall, sen var vi och badade på holidayclub igår. haha, vi knäppte en massa bidler med isabelles undervattenskamera. Jag lägger nog ut några, hahaaaaaaaa.

Snart ska vi äta våfflor, och efter det åker vi på afterski i åre, det blir nog kuligt det :D
  
Imorgon tar vi tåget hem kl.10, så vi är väl hemma runt 2. Jag ska vara med Elinpelin då, det blir nog bradet :)


SEE YOU


Kommentarer
Postat av: i.

Det va så lite så Ankan. Kul att du ville följa med!<3

2010-04-09 @ 13:17:22
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0