gästinlägg

HEJ!


Angelica ligger i sängen, och är jätte trött. Jag antar att hon kanske redan har somnat, så jag tog tag i datorn för att ha nånting att göra. Då ser jag att hon visst hade tänkt att skriva ett inlägg, men förmodligen glömde hon bort det. Så jag skriver lite istället!


Mja.. Jag har egnetligen inte speciellt mycket att komma med. Men vi har suttit ett tag på chatroulette, tittat på ett OTH avsnitt (läju bli beroende again nu..), lite Top model, lite biggest loser... Ja, sånt jag och ankan brukar göra när vi är med varandra =D


Imorgon åker ju jag till Stockholm och kommer hem på fredag, och på fredag åker som sagt ankan till Cypern och blir borta en vecka.. Dålig tajming! Så vi fick lixom passa på att umgås lite idag som att det kommer gå ett tag innan nästa gång blir. Även om det inte blir så mycket umgås nu på slutet som att fröken ligger och halvsover........men jag tycker om henne ändå!

PÖSS OCH KRAM/ EEELIINN

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0