Heartbreak hotel

Hallå där!

Det blev ingen promenad för mig förut idag, istället åkte jag till Emma där även Johan och Axel var. Vi satt vid datorn en stund, tills Erik, Elin och Anna kom. Då åkte pojkarna och köpte korv, och vi letade ved och gick ner till nått ställe och gjorde upp en eld. Sedan satt vi där, grillade korv, åt chips, pratade och bara umgicks. Tack till er pojkar och flickooor, för en trevlig kväll. Jag skulle gärna ha stannat en stund till.

Nu ligger jag här och ser på Heartbreak hotel. Jag tänkte se American pie 2, MEN det var ingen skiva i den! Och jag köpte den för två dagar sedan.. Det var ju 30kronor kastade i sjön... ÅH. Less. Jag. Blir. På. Allt. Just. Nuuuuuuu









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0