How will I know?

Hallådär.

Hur är det med er alla? Jag är lite suris just nu. Jag var till vårdcentralen i morse för att tabletterna från cypern inte hjälpte mot min öroninflamation. Och då har jag ändå ätit över 12 tabletter om dagen. Alvedon, smärtstillande, penicillin, och örondropppar. MEN det hjälpte ändå inte. Så jag kom till vårdcentralen och fick veta att jag INTE hade öroninflamation.. Utan hörselgångsinflammation. Och då hjälper inte vanligt penicillin eller hur det var. Så nu har jag fått något som jag hoppas hjälper. Väldigt snart.

Igår
blev det så att jag och elin åkte till matfors och var med Anton och Anna. Tyvärrrr var vi allihop så tråkiga och fantasilösa, så vi gjorde i princip ingenting. Och det slutade med att vi gick till statiol, köpte gotta, gick hem, åt gotta, såg en halv film, sov. Det är tur att man har bra sällskap iallafall!

Just nu är jag väldigt uttråkad. Är det någon som vill hitta på något, så är det bara att höra av sig. Fast inte på mobilen, för den är nog hos AnnnaaPAnnnaa






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0