"Jag kommer bli bajsis på bussen..."

Hej Bloggggen!

Nu
har jag gått första dagen i gymnasiet! Spännande. MEN extremt jobbigt, när man bara gar sovit 3 timmar... Så när jag kom hem la jag mig i säng och somnade på en gång! Sov nån timma innan Elin frågade om hon fick komma och sova hos mig inatt. Och det fick hon ju såklart. Vad har vi gjort då? Elin har suttit vid datorn och jag har legat bredvid och förökt hålla mig vaken. ÅH trött jag var. MEn nu är jag ju JÄTTEPIGG och kommmer inte kunna somna ikväll igen. ÅH

ElinFalcon
och jag ska nu se på film. Och vetni?? Elin är läskig. Hon ligge roch sjunger ungefär 1 mm från mitt öra med VÄRSTA porr-rösten.


HJÄLP

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0