Life is short but this time it was bigger

Som sagt var jag och familjen på trav idag! Jag hade tur och fick en biljett av nån kille utanför, så jag gick in gratis och slapp betal 150 spänn. Dyrt. Tycker. Jag. Vi spelade iallafall på lite hästar och lyckades vinna några gånger. Tummenuppp

Jaha, vad har jag gjort efter det då? Kommit hem, installerat virusgrejsimojs, sovit en sväng, lyssnat på musik Och Så Vidare. Ikväll skulle jag egentligen spela bowling med Isabelle och Agnes, men så blidde det inte! synd.. för det hade varit lite småroligt ju.

Men istället sitter jag hemma och tänkte lära mig nån ny låt på min bajsdåliga keyboard. Sen ska jag se på film med resten av familjen. Det blir nog bra det också. Om ingen vill komma och sällskapa, så att säga! För då är det HELT OKEJ

FÖRRESTEN! Idag fyller min kära vän Isabelle Nordiing år. GRATTIS TILL HENNE♥



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0