Lögdö

Lögdö var... roligare än vad jag hade förväntat mig, MEN fortfarande jobbigt. Vi kom dit vid 10tiden och då skulle vi paddla kanot. Jag och elin var KÖNG. Sedan stannde vi på någon strand där vi fick fika och leka lekar ungefär, och efter det var det bara att gå tillbaka. USCH. Vad. Jobbigt. Det. Var.

Sedan
fick man göra lite vad man ville, så på kvällen blev det lite schackspel, sug och blås, "jag har aldrig", baka tunnbröd, och så vidare. Trevligt att träffa nya människor, och de flesta verkar ju vara helt okej så det ska nog gå bra att gå tre år med dessa människor (y)

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för jag ska nämligen på TRIM för första gången på några månader! Jag kommer nog dö litegrann...


1 av dom 2 bilderna jag knäppte! BRA AV MIG



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0