Sista dagen

Hej du glade!

Idag har jag fått reda på något mycket roligt idag!!!! JÄTTTEKUL!! Men ni får inte veta, HÖHÖ

Vi
har i allafall varit en sväng på selånger, och nu ska vi ut och rensa massssssa gejer från uthusen eftersom huset är sålt, och vi ska flytta ur snart. Kuligt! Det enda som kanske inte är sådär jättteeekul, är att vi inte vet vart vi ska flytta än. Men det ordnar sig nog!

Ikväll åker jag nog till mor min, för imorgon ska jag ta moppen till Elin och åka buss med henne och Anna. Jag känner mig jättefjantig men jag vill inte hoppa på bussen själv hemma hos mig första dagen. För då lovar jag att jag kommer ramla så hela bussen ser, eller något annat som är typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: elin

:D:D:D:D:D:D:D

puss!

2010-08-22 @ 16:33:44
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0