Isabelle Persson

Ídag började skolan "på riktigt". Riktiga lektioner och allt. Men det känns bara skönt! Faktiskt. Vi fick sluta tidigare, så då gick jag till min vän Isabelle en sväng innan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till Birsta och köpte virusskydd och usb-minne till mig. TACK MAMMA. Sedan fick jag skjuts till Isabelle, och här sitter vi nu och äter på en kycklingbaguette! MUMMA

Ikväll ska vi gå på bio. Kuligt!

Förresten!!!! Gissa vem som fyllde år den 25 augusti!? Det var ingen annan än IsabellePersson Den Allsmäktige!!♥







Kommentarer
Postat av: i.

TACK VÄRLDENS BÄSTA ANKA!!!<3<3<3<3

2010-08-28 @ 16:51:08
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0