Everlasting love

Min mor var så snäll så hon köpte hårfärg till mig igår, för att jag var så fattig och inte hade råd själv... MEN mitt hår blev typ.. grönt? Så det är ju kul.

Imorse åkte jag med mamma, som jag har gjort varje dag den här veckan! Vi åker hemifrån vid 7-tiden och är på skolan typ tjugo i 8. Och jag börjar kavrt i 9. Men det är värt det, för jag slipper stå och vänta på bussarna i tusen timmar i tusengraders kyla (JA, jag gillar att överdriva.) och sedan gå upp till skolan. Dessutom är det ganska skönt att sitta på vårt rum ensam och ha lite lugn och ro.

Ikväll ska jag var barnvakt till min lilla systeryster. Det går nog bra, förutom att hon är sjuk och jättegring och skriker så fort hon inte får som hon vill.


Jag kärlekar ALVAaaaaaaaaaAAa

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0