Hej babe

Vi hade en jättmysig kväll igår, och den här dagen började också hur bra som helst! Kicki hade fixat värsta hotellfrukosten med omelett, varm choklad, mackor, flingor och lite annat gotta. Sen fick hon den briljanta (eller hur det stavas??) idéen att vi skulle tolka efter hennes häst Vincent!! Så vi rog på oss en massa kläder och gick ut för att göra det. Alltså, ni kan inte fatttta hur kul det var!! Det roligaste jag har gjort i vinter iallafall, och troligen det roligaset jag kommer gör också. Det måste verkligen göras om!  

Nu tänkte jag städa lite på rummet, och sedan packa inför Alvas kalas som är lite senare. Hon ska ju nämligen ha badkalas på badhuset eftersom hon fyller 5 år imorgon. Guud, vad stor hon har blivit!! Men det blir nog kul att bad litegrann, det var ju ett tag sedan jag gjorde det sisst kan jag ju säga.


FINA ALVAAAaaaAAA

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0