Jul

Nu är julafton över! Den blev riktigt lyckad i år måste jag säga. Vi kom till Sörfors bara några minuter innan Kalle Anka! Och det var BÄSt som vanligt. ÅHhhh, jag fattar inte dom som inte ser kalle anka och klagar på att "det är ju samma varje år...". MEN det är ju det som är så BRRAAA!!! BVHASDJF. Blir nästan arg. Sen åt vi en massa julmat och väntade på tomten. Och väntade på tomten. Och väntade på tomten. OSv. TILLSLUT kom han så vi kunde få lite julklappar. Jag fick strumpor, en bok, en kalender, och pengar! Tack till alllaa.

Efter julklappsutdelningen såg vi på Svensson Svensson. AHHhhAhhHhaAH. Pappan i den familjen är min farfars idol. Farfar satt och flinade från början till slut. Det var kul!

I alla fall åkte jag hem vid 11-tiden och stannde hos mamma, och imorse fick jag även mina paket här. JAg fick lite flytta-hemifrån-grejeer, en platttång, Bh och trosor, grjer från body shop, och presentkort på stadium. Jag fck även pengar från mormor och morfar, och Berth och Barbro. Tack till alla er mer!!

Jag har även fått en jättegod parfym av min kära vän Frida! TACK ♥

Bra bilder mina bröder har på datorn... Fetton

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0