Mrs. McGrath

Godeftermiddagagga! Jag sitter nu och lyssnar på Bruce Springsteen. Jag håller på göra en lista på spotify med bara honom. Åh vad bra!

Imorse hade vi bara matte på skolan, innan vi slutade så när jag kom hem hade jag tänkt lägga mig på sängen och bara ligga där tills imorgon typ. För att jag bara som 3 timmar inatt. MEn när jag kom hem blev jag plötsligt jättepigg och bestämde mig för att baka! Det blev risbräck, eller vad det kallas, i två smaker och pepparkakor. Duktiga jag är.

Jaja, nu ska jag i alla fall bara gå och lata mig. Vi höres. Ni får se lite bilder först bara!KUL FÖR ERRR

Vår fina skylt på skolan


Kicki och Elin när vi bytte julklappar på skolan!



Elin och jag innen gymnastifesten som jag inte minns vad den hette. Dålig var den


Mina pepparkakor


bräckeeeennennrfndfv


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0