Städa

Heeeej! HIHihahih, jag blidde lite glad nuja. Hohohoho!! Vill ni veta varför?? Vaa? HIHi, men det får ni inte!

Vad har jag gjort sedan sist då? Jag har varit och shoppat ännu mer grejjer på rean, så nu är jag snart pank igen (Y) Jag har dessutom färgat håret och fixat med löshåret så nu kan jag ha det, även om min hårfärg är lite annan färg.. hehe, men jag kan använda det på mörka ställen så ser ingen hur konstigt det ser ut! BRa.

Imorgon är det nyår (för er som inte visste det.) och då ska jag och Elin på middag hos Amanda innan vi åker till Frida. Det blir nog trevligt!

Nej, nu ska ni få se min fina fiskbensfläta. Gud vad coool jag är.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0