when you call my name

VARFÖR FUNKAR INTE FACEBOOOK? Jag kan logga in och hela den blåa facebookgrejjen är där men resten är vitt. Jag kan inte logga in på msn heller. VARFÖr funkar dte inte för???? Åh, arg jag blir.

Vad gör jag annars då? Ligger och lyssnar på heartbroken-musik och tänker på min näradödenupplevelse som jag och Elin var med om förut idag. Vi var typ en meter från att bli påkörd (dessutom höll samma bil på att köra in i en annan bil, eftersom det körde mot rött. I typ 200km/h också.) men vi blev räddade att vi var så inne i vårt samtal om en viss person att vi var tvungen att stanna till. Tack till den personen!!!

Jag ligger även och funderar på om jag ska fortsätta få till min naturliga hårfärg eller färga det brunt? För som det är nu kan jag inte ha det. Grönt är fint, men inte i håret.



brunettankaaaaaaaan


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0