always waiting for something lasting

Tjenare!

Idag blev jag tvingad att vara hemma av mamma, IFALL jag hade några magsjukebaciller i mig. Så idag missade jag första nationella provet.. Jag undrar när jag får göra detdå? På torsdag ska vi ju skriva en uppsats på 2 timmar och 40 min. Hahah, jag längtar faktiskt! Men jag är ju lite konstig också.. hihoahoahah

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar på Miami INK. Det är kul det.. eller inteeeeeeeee. Kan inte nån komma hit och hitta på något ASKUL med mig! okej, bra!

Vi ses snart då.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad gulligt av dig! =). Skulle det kunna passa någon dag till veckan? Kanske fredag 19/2 ? Hur mycket vill du ha? kram,kram.

2010-02-10 @ 14:26:01
URL: http://minamyror.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0