fiiiiiiiiiiiiiiint

Hejhopp!

Alla familjemedlemar åkte precis på träningar och en massa annat, så nu är jag ensam hemma. Och vad gör man då? Jo man sätter på jättehögmusik, och sjunger med så att grannarna hör en! oh yeah Det är så det ska vara. Gud vad jag längtar till gymnasiet nu, det känns fortfarande helt rätt att jag valde estet. Det kommer nog bli hur kul som helst!

Idag fick vi polkagrisarna på skolan, vi skulle sälja 17 var. Det har gått typ 8 timmar och nu har jag bara 5 kvar! hehe, så är det någon som vill köpa så är det bara att höra av sig! Gör't! Great!

Nej nu ska jag fortsätta sjunga! (:





Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅTÅÅÅÅTÅÅTÅT angelica :(:(:( du vet att jag gllar dig ändå..

OCH UDUDUDU, körde du inte lite "rapp" också? ;) duvet, så som vi körde nån låt. minns inte vilken det va ^o) AJJAAJ

2010-02-03 @ 21:44:11
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0