Sweet dreams

chaaachaaa

Ifredags skulle ju jag och Elin till Isabelle och mysa. Vi fick gå från navet upp till hennes lägenhet i haga i våra höga klackiskor.. det tog typ BARA 34minuter :o det var jobbigt det. Sen gick vi ner påstan och gjorde liet alltmöjligt.
   Elin och jag gick iallafall och åt på kebab city, och efter det tog vi taxi till Isabelles lägenhet. hahaha, dyrt men det var helt klart värt det! heh, Isabellorna kom lite efter en stund. Sen sooooov vi. Och bara så att ni vet så har isabelles mamma världens skönaste säng.

Igår åkte jag, Emma, Anton och Christoffer till stan för att bowla. Vi kom till stan nästan 2 timmar innan vi hade bokat bana, så vi gick och åt på kebab city och satt där en stund, innan vi började gå mot bowlingen. HAhH, det gick jättebra. Jag kom nästnäst först ju! Sen kom min kära mor och hämtade oss, vi åkte alla hem till mig en stund. Vi spelade kort och såg en stund på nånfilm som gick på tv, innan dom skulle hem. Trevligkväll!

Nu sitter jag hemma hos Isabelle, hon har ju nämligen bjudit mig på Mary key- party, eller vad det heter. Så jag blir väl här till ungefär 4 eller något, och då ska jag hem och lägga mig och se påtv resten av dagen! gud vadskönt!!!


seeee you


STRIKE

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0