You didn't notice me at all..

Snart ska jag på spinning och spinna. Det ska bli skönt, efter att ha suttit hemma och inte gjort nånting hela dagen.

Just nu sitter jag här och fryser om fötterna, men jag orkar inte gå hela vägen till mitt rum och hämta strumpor.. JAGVET.. jag är lat. hahah, alva sitter och grinar bakom mig för att någon hade sagt till henne att vara tyst.. jaa, det funkade ju inet så bra!

     
Jag var ju bara tvungen att ladda upp dom snyggaste bilderna på alva! ;)

     
Hon kan ju vara ganska söt ibland också! pusspå dig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan. Hör av dig du när du tycker att det passar dig. Vi har magsjuka barn här nu så här ska vi nog inte hålla till. Men vi kanske kan vara hos Elin? Eller så väntar vi tills alla här är friska. Jag är pigg (än så länge). Du får bestämma dag o tid så ska jag försöka pussla ihop det då. kram,kram.

2010-02-11 @ 21:12:05
URL: http://minamyror.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0