You're the perfect lullaby.

TJenare!

Nu sitter jag här och lyssnar på Glee musik. Det börjarbli vanligt nu alltså, men dom är ju så BRA! hihi
Snart ska jag träna aerobics, jättekul och jättejobbigt (Y)

Jaaa, jag var hemma från skolan i torsdag och fredags, men jag åkt eändå till Amanda på fredagkväll. Det var trevligt att träffa lite människor man annars inte brukar umgås med. Jag sov där, pappa kom och hämtade någongång på morgonen, precis när jag satt och spela gitarr hjälte ;o så jag fick inte spla klart.. stackars mig.

Vi målade lister och sånt i mitt rum , så det gårju sakta men säker framåt. Väldigt sakta.. menmen.
Vi tänkte åka och äta och spela bowlingen på olearys (stavning?), men det var fullt så vi åkte hem och såg på OS istället. Och bra var väl det, så man fick se när Markus och Johan tog guld och brons!







Oh yeah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi åker om inte så länge :D

2010-02-23 @ 12:28:34
URL: http://isabellenording-blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0