100104

hejhoppgummisnopp!

Nu är det nyttår. 2010.. haha, gud vad fort tiden går. GOTTNYTTÅR i efterskott. (och jag som skulle bli bättre på det här med att blogga? )

Nyår firade jag med vännerna mina <3 Jag bjöd på middag hemma hos mor min, sedan åkte vi till hamnen vid tolvslaget. askallt.
 Sedan började jag elin och agnes att gå mot agnes kusins lägenhet, jag tro det tog typ 46545587timmar innan vi var framme ;o aja, alltsom allt var det ett jättebra nyår!

Inatt sov elin här, vi såg på STAR WARS och "blblabla cold mountain" samtidigt. Det var bra gjort tycker jag!
Vi sov till typ 1 och sedan skulle hon till Moa, för hon fyller år idag. Så nu sitter jag här och sörjer över att jag inte hittar min kamerasladd. satan. älskar att skriva satan. satansatansatan.

Nu ska jag gå upp till mamma och slinga hennes hår, och så ska hon få klippa mig.

Vi hörs



Nyår 2009 <3


Kommentarer
Postat av: guess who

naaaawe<3

2010-01-08 @ 11:50:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0