Carry you there

HEJEHJPÅPÅDIGDIGD!

Nu sitter jag på tekninken, och försöker komma på en uppfinning att göra en powerpoint presentation om, igen. Det går inte så bra. För nu har jag mina hörlurar och kan lyssna på Hanson hur mycket jag vill, då är det jobbig att göra nått annat. Jag kanske måste spela lite röj också. oh yeah

Ikväll sak jag på spining och core, sedan tar jag bussen till pappa och då ska jag följa med honom och LInda och åka skidor. TUMMENUPPP .. det var länge sedan jag skrve det!!! tummenupppppipipipipupupu, hoho, jag kan ha så kul asså.

Jamen hejdå!



puss o kram

Kommentarer
Postat av: ~you know who~ (ja. voldemort bloggar.)

Lyssna på Hanson är det enda rätta! \O/

2010-01-26 @ 21:34:35
URL: http://illdropaline.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0