gymnasieval

Nu sitter jag här, sista dagen innan papperna ska vara inlämnade, och ska söka gymnasium. Jag har fortfarande inte något själklart val, så jag vet inte vad det första ska bli... eller andra, eller tredje :o          ahhhhh, det här skulle man ju ha tänkt på lite tidigare. Men jag skriver sedan vad jag valde!

Igår var jag med Emma, Christoffer och Anton iallafall. Det var en  trevlig kväll, tack för den (: Vi såg på film, och spelade buzz, när klockan var halv tre gick vi hem till Emma och sov.
   Imorse hämtade farfar mig, så åkte vi till sörfors. Jag var med kusin och såg på glee :D lovegleeeeeee! heheh, dom är så bra, jagvill bara pussa på dom allihop <3<33<3<3<3<33<3<3<3<3< hoho, nä nu ska jag välja...

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, faktiskt ;')

2010-02-01 @ 07:07:31
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0