Hey, that´s me and I want you only

Godmorgon. Vad har alla för sig? Jag har nyss klivit upp, och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Ikväll ska jag träna på TRIM för första gången på länge iallafall. Yoga. Hoppas det går bra, känner verkligen att jag måste börja träna nu! Men det finns ju aldrig några platser kvar ;o Det finns bara yoga, så jag ska på det idag, imorgon och på onsdag.
 Dessutom vill jag ha mina skidor nu som är hos mor min och jag är hos far min. Känner mig faktiskt sugen på att åka en stund nu, det verkar ju vara bra väder ute och allt. Men då är det väl 76473046 minusgrader istället. Måste kolla det..vänta...NÄE, det var bara 12 minus :o wooohoo, då kanske jag kan åka lite skidor ändå.

JUSTEE, vi ska slipa mitt rum idag så vi kan tapetsera snart. Äntligen! Det var ju bara typ ett år sedan vi började bygga om rummet ;o hehe

Nä, nu har pappa och Linda vaknat så nu ska jag väl äta lite frulle med dom.

Seses och höres!



Vi har inga bilder på denna datorn, så det fick bli denna fina bild på Emma, från arkivet!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0