Should I stay or should I go?

Tjooho.

Nu sitter jag här fast jag egentligen måste baka, tills imorgon. Och varför gör jag intedet då? bra fråga... Just nu håller det på att blir mörkt ute, så det kan bero lite på det. Det är läskigt att vara ensam hemma i det här huset ;o Och här nere kan man lyssna på musik, det känns tryggare på något sätt. Fast jag måste stänga av musiken ungeför var 5 sekund för att jag inbillar mig att det går folk på övervånigen.. ahhhh det är nog våra spöken (Y) oh yeah.

Snart kommer mor hem, då ska jag till farmor och farfar och skriva deckare. haha, kul att jag måste åka till farmor och farfar för att kunna använda ett bättre program att skriva i. HÖHÖD

Hejså länge, vi hörs puss och kram! HejdÅ VI SES. byebye,  au revoir..!"




HEj gamla hår! Vill du kommatillbaka?

Kommentarer
Postat av: isabellenording

ja! jag älskar ditt hår :D

2010-01-28 @ 17:55:24
URL: http://iisabellen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0